Register

User Registration

A+ A A-

STEAM… εκεί που η εκπαίδευση γίνεται παιχνίδι

Το 1956, ο  Benjamin Bloom μαζί με τους συνεργάτες του δημοσίευσε το γνωστό πλέον Taxonomy of Educational Objectives. Πρόκειται για μια σημαντική κατηγοριοποίηση των εκπαιδευτικών στόχων, που έμελλε να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι εκπαιδευτικοί, ανά τον κόσμο, καθορίζουν όλη την εκπαιδευτική διαδικασία.
 
Σε αυτό το πλαίσιο, στο Δημοτικό «ΔΕΛΑΣΑΛ», δημιουργήθηκαν δομές για STEAM-based Learning. Άλλωστε, τα βήματα της επιστημονικής μεθόδου (Πρόβλημα, Υπόθεση, Δοκιμή, Παρατήρηση, Ανάλυση, Συμπέρασμα) εμπεριέχουν την ταξινόμηση των γνωστικών στόχων κατά Bloom σε κάθε τους βήμα. Οι μαθητές, με βάση την προγενέστερη γνώση τους για τον φυσικό κόσμο, κατανοούν το πρόβλημα, εφαρμόζουν τις μεθόδους τους, αναλύουν και συνθέτουν συμπεράσματα, ενώ στο τέλος αξιολογούν την προσπάθειά τους. Μιλάμε, επομένως, για έναν όμιλο που φαίνεται πως μπορεί να αγκαλιάσει την παραπάνω κατηγοριοποίηση, όσο κανένα άλλο στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. 
 
Στον όμιλο STEAM του Δημοτικού «ΔΕΛΑΣΑΛ», οι μαθητές περνούν από όλα τα παραπάνω στάδια, ώστε να επιστρέψουν και αυτοί, με τη σειρά τους, τα οφέλη της διερεύνησής τους πίσω στην κοινωνία. Εργάζονται δηλαδή σε ένα πλαίσιο όπου η προσοχή τους είναι απόλυτα ευθυγραμμισμένη με το αντικείμενο σπουδής. Εξάλλου, τα ακρωνύμια του STEAM στα αγγλικά, S (Επιστήμη), Τ (Τεχνολογία), Ε (Μηχανική), Α (Τέχνες) και Μ (Μαθηματικά), δηλώνουν ότι πρόκειται για ένα ευρύτατο φάσμα γνωστικών αντικειμένων, που καλύπτουν σχεδόν το σύνολο της ανθρώπινης δημιουργίας, με εξαίρεση ίσως τις ανθρωπιστικές επιστήμες. 
 
Με αυτόν τον τρόπον, οι  μικροί επιστήμονες  του κόσμου μπορούν να ασχοληθούν με ό,τι πραγματικά τους ενδιαφέρει, μια και η τυπική εκπαίδευση δεν τους παρέχει αυτή την ευκαιρία. Στο άρτια εξοπλισμένο εργαστήριο του Κολεγίου, τους προσφέρονται όλα τα εργαλεία για να κατανοήσουν τον φυσικό κόσμο μέσα από πειράματα. Έπειτα, δημιουργούν τις δικές τους λύσεις σε προβλήματα που απασχολούν το κοινωνικό σύνολο με την πλατφόρμα Arduino. Ενώ, στο τέλος, βλέπουν τους καρπούς της δουλειάς τους να «εκτυπώνονται» μπροστά στα μάτια τους, μέσα από τον μαγικό κόσμο της τρισδιάστατης εκτύπωσης
 
Μια πλήρης εκπαιδευτική διαδικασία που αγκαλιάζει τα σύγχρονα κινήματα των Ρεαλιστικών Μαθηματικών, της Διερευνητικής Μάθησης και της Συνεργατικής Διδασκαλίας.
 

Logo Delasalle

 

Ελληνογαλλικό Κολέγιο

"ΔΕΛΑΣΑΛ" 

Τ.Θ. 6,57010 Πεύκα 
Θεσσαλονίκη

Τηλ: 2310 633333

Fax: 2310 673348

email: info@delasalle.gr

 

saint paul

 

Ελληνογαλλική Σχολή

"Ο Άγιος Παύλος" 

Χαρ.Τρικούπη 36

Τ.Θ. 185 36 Πειραιάς

Τηλ: 210 45 11 954

Fax: 210 45 37 721

 

email: fec@saintpaul.gr

 

Δημοτικό Σχολείο

"ΔΕΛΑΣΑΛ" 

Κυβέλης 19

Τ.Θ. 174 56 Άλιμος

Τηλ: 210 99 04 010-3

Fax: 210 99 04 014

 

email: delasalle@saintpaul.gr

 

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΔΕΛΑΣΑΛ ΣΥΡΟΥ 

Ανδρέα Κάργα 12-14

Τ.Θ. 841 00 Έρμούπολη

Σύρος

Τηλ: 22810 87713

Fax: 22810 82208

 

email: sgschool@otenet.gr

 

 

 

Ελληνογαλλική Σχολή Ουρσουλινών

Μαρούσι: Νηπιαγωγείο - Δημοτικό Σχολείο

Τηλ: 210 8020285

e-mail: info_nipio1@ursulines.gr

e-mail: info_dimotiko@ursulines.gr

 

Ν.Ψυχικό: Γυμνάσιο - Γενικό Λύκειο

Τηλ.: 210 6712 228

e-mail: info_gimnasio@ursulines.gr

e-mail: ecole@ursulines.gr

Ελληνογαλλικό Κολέγιο ΔΕΛΑΣΑΛ © 2012 | Σχεδιασμός & Ανάπτυξη: Αριστέα Νάστου | Gavern Framework, 2010-11 GavickPro | All rights reserved.