Register

User Registration

A+ A A-

Αναπηρία και Προσβασιμότητα

 
Οι μαθητές της Α΄Λυκείου του Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ», Φίλιππος Α., Σοφία Α., Άννα Β. και Κλαίρη Ζ., παρουσίασαν, στη 13η Εκδήλωση Ψηφιακής Παιδείας και Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης για την ορθή χρήση τεχνολογιών από τα παιδιά και τους εφήβους «Το ταξίδι του Αριάδνη συνεχίζεται…» την ψηφιακή τους δημιουργία με θέμα «Προσβασιμότητα για τα άτομα με Αναπηρία», στο πλαίσιο του διαγωνισμού της HACKATHON ATHENS 2024 - SELMA, και κατέλαβαν την 3η θέση πανελλαδικά! Ευχαριστούμε τον εκπαιδευτικό του Κολεγίου,κ. Καρατζά, για την πρωτότυπη μουσική του βίντεο. Τα παιδιά μας μέσα από τη συμμετοχή τους στον  διαγωνισμό, βιώσανε τη χαρά της συμμετοχής και της διάκρισης σε μια αξέχαστη εμπειρία καλλιεργώντας τόσο ψηφιακές δεξιότητες, όσο και δεξιότητες συνεργασίας, κριτικής σκέψης αλλά και υπευθυνότητας. Ευελπιστούμε να συνεχίσουν να είναι φορείς ευαισθητοποίησης της σχολικής κοινότητας σε ανάλογα επίκαιρα αλλά και χρόνια προβλήματα της κοινωνίας.    
 

Logo Delasalle

 

Ελληνογαλλικό Κολέγιο

"ΔΕΛΑΣΑΛ" 

Τ.Θ. 6,57010 Πεύκα 
Θεσσαλονίκη

Τηλ: 2310 633333

Fax: 2310 673348

email: info@delasalle.gr

 

saint paul

 

Ελληνογαλλική Σχολή

"Ο Άγιος Παύλος" 

Χαρ.Τρικούπη 36

Τ.Θ. 185 36 Πειραιάς

Τηλ: 210 45 11 954

Fax: 210 45 37 721

 

email: fec@saintpaul.gr

 

Δημοτικό Σχολείο

"ΔΕΛΑΣΑΛ" 

Κυβέλης 19

Τ.Θ. 174 56 Άλιμος

Τηλ: 210 99 04 010-3

Fax: 210 99 04 014

 

email: delasalle@saintpaul.gr

 

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΔΕΛΑΣΑΛ ΣΥΡΟΥ 

Ανδρέα Κάργα 12-14

Τ.Θ. 841 00 Έρμούπολη

Σύρος

Τηλ: 22810 87713

Fax: 22810 82208

 

email: sgschool@otenet.gr

 

 

 

Ελληνογαλλική Σχολή Ουρσουλινών

Μαρούσι: Νηπιαγωγείο - Δημοτικό Σχολείο

Τηλ: 210 8020285

e-mail: info_nipio1@ursulines.gr

e-mail: info_dimotiko@ursulines.gr

 

Ν.Ψυχικό: Γυμνάσιο - Γενικό Λύκειο

Τηλ.: 210 6712 228

e-mail: info_gimnasio@ursulines.gr

e-mail: ecole@ursulines.gr

Ελληνογαλλικό Κολέγιο ΔΕΛΑΣΑΛ © 2012 | Σχεδιασμός & Ανάπτυξη: Αριστέα Νάστου | Gavern Framework, 2010-11 GavickPro | All rights reserved.