Στο πλαίσιο του
Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+ KA2 «Promoting Pupil and Staff Well Being and Resilience» και σε συνεργασία με τον εκπαιδευτικό οργανισμό Eduact, οι
εκπαιδευτικοί του Δημοτικού Σχολείου «ΔΕΛΑΣΑΛ»
κ. Παναγιώτα Βαϊδάνη και
κ. Κωνσταντία Ελένη Στράντζου συμμετείχαν σε Επίσκεψη Μελέτης (Study Visit) στο
Batley Girls High School, στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η επίσκεψη υλοποιήθηκε από τις 23 έως τις 25 Μαρτίου. Το συγκεκριμένο σχολείο, το οποίο καινοτομεί στον τομέα ευημερίας προσωπικού και μαθητικού σώματος, αποτελεί μέλος της κοινοπραξίας και παρέχει την θεωρητική/παιδαγωγική βάση του προγράμματος.
Στην επίσκεψη μελέτης, εκπαιδευτικό και διοικητικό προσωπικό εξέτασαν τις πρακτικές που εφαρμόζει το BGHS και τον τρόπο με τον οποίο οι στρατηγικές για τη βελτίωση της ευημερίας ενσωματώνονται στην εκπαίδευση των εκπαιδευτικών και στην τάξη αντίστοιχα.
Συγκεκριμένα, την πρώτη ημέρα του προγράμματος, εκπαιδευτικοί από την Ελλάδα, τη Νορβηγία, την Ισπανία και την Πορτογαλία είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν παρουσιάσεις σχετικές με τη φιλοσοφία και τη στοχοθεσία του σχολείου, να περιηγηθούν στις αίθουσες και να παρατηρήσουν την πρωινή προσέλευση και την εκπαιδευτική διαδικασία στο Σχολείο Θηλέων. Τη δεύτερη μέρα επισκέφθηκαν το Σχολείο Αρρένων «Upper Batley High School», το οποίο εμπλέκει το «Σχολείο του Δάσους» αλλά και τον ζωολογικό του κήπο στην εκπαιδευτική διαδικασία του ευ ζην. Την τρίτη και τελευταία μέρα, το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε στους χώρους του BATLEY GIRLS HIGH SCHOOL, όπου οι εκπαιδευτικοί των τεσσάρων χωρών συνομίλησαν με τελειόφοιτες μαθήτριες, επισκέφθηκαν το Κέντρο Wellbeing του σχολείου, συζήτησαν με τις εκπαιδευτικούς, οι οποίες το στελεχώνουν (ειδική παιδαγωγός, ψυχολόγος, κοινωνιολόγος) για τις παιδαγωγικές πρακτικές που εφαρμόζουν και παρακολούθησαν παρουσιάσεις από το διοικητικό προσωπικό του σχολείου.
Ήταν μια πολύ ενδιαφέρουσα εκπαιδευτική εμπειρία, με στόχο την εξωστρέφεια προς την Ευρωπαϊκή Κοινότητα και την ανταλλαγή καλών πρακτικών με σχολικές μονάδες και οργανισμούς άλλων Ευρωπαϊκών Κρατών, καθώς και την προώθηση σύγχρονων εργαλείων και καινοτόμων πρακτικών που προάγουν την ευημερία προσωπικού και μαθητών.